نهالنهال، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

یکی یکدونه مامان و بابا

حرف هایی که جدیدا میزنی

1393/8/17 20:39
نویسنده : مامانی
410 بازدید
اشتراک گذاری

بهت یاد دادم یک سری چیزا مال آدم بزرگ هاست و یک سری چیز ها مربوط به بچه ها

عکس والعمل تو در  مقابل  این قضیه:از زبان خودت

در بعضی مواقع: مامانی من دیده یه آدم بژرگ سدم دیده حانوم سدم علوس سدم ببین چگدر ملوس سدم

و در بعضی موارد:من هنوس بچم کوشیکم گناه دالم گیره میکنم

جدیدا عاشق اینی گوشی همه رو بزاری تو شارژ

دلت هم خیلی برای بابل تنگ شده مدام گوشی تبلت کنترل و تلفن اسباب بازیت و بر میداری و مثلا زنگ میزنی شمال و با همه حرف میزنی البته غیر از زمانایی که واقعا تماس میگیریم و شما کلا نمیزاری من حرف بزنم

1 هفته پیش میگفتی در اتاقم و ببند میخوان با لولو تنها باشم

من:دلخور

امشب برق و خواموش کردی و در و میبندی و میگی میخوام لولو هارو ببینم

من:لولوهااااااااتعجب

تا دیروز یکی بود حالا یعنی چند تانهیپنوتیزم

عزیزم عاشق کارتون کورالین هستی ازم اجازه میگیری که با لپ تاپ ببینی منم تورو میفرستم پیش بابا تا نذاره اما بالاخره تسلیمت میشه و میگه برو ببین تو هم میگی

(مامان حله چشمک)

در اون لحظه قیافه مندلخورسوالمتفکر

یعنی چی حله؟

 

جدیدا وقتی چیزی نا معقولی میخوای و بهت نمیدم میگی

(اصلا اعصاب نداریاااااااااا)عصبانی

و باز قیافه منتعجب

وقتی لباس نو میپوشی میگی یعنی حالا عروس شدم

با خودم بردمت آموزشگاه بعد 1 ساعت خسته شدی و داد زدی

گفتی:بهت میگم گردش کن بریم

من:خطا

راه و بی راه میگی عدس پلو میخوام

و تا به باباجون اکبر میرسی میگی پسته میخوام بعد هم با هم میرین سوپری اب میوه و خوراکی میخرین

راستی شیر پاکتی نمیخوری یعنی قبول نداری میگی ازون شیر خوشمزه ها منظورت شیر گاو محلیه تازه بعد اینکه تو لیوان میریزیم میگی نونشم میخوام منظوزت سرشیره

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
19 آبان 93 10:24
ای جان مثل من عدس پلو دوس داره