نهالنهال، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

یکی یکدونه مامان و بابا

شعرهایی که میخونی

1393/8/17 21:32
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

بچه گونه هاش:

پاشو پاشو کوچولو                             از پنجره نگاه کن

اتل متل توتوله                                  گاو جسن چجوره

یه توپ دارم قلقلیه                             سرخ و سفید و آبیه

شبا که ما میخوابیم                           اقا پلیسه بیداره

کبوتره ناز من تنها نشسته                  دلم براش میسوزه پرش شکسته

توی ده شلمرود                                 حسنی تک و تنها بود

لیلی لیلی حوضک                             کنار سبزک

پاییزه پاییزه                                       برگ درخت میریزه

............................ چند تا دیگه که یادم نمیاد

بزرگونه هاش

گنجشکک اشی مشی                     لب بوم ما نشین

ببار ای نمنم باران                             زمین خشک را تر کن                   (لالایی ویگن)

کی اشکاتوپاک میکنه                        شبا که غصه داری                       (ابی)

روزا باتو زندگی و                              پر از قشنگی میبینم                     (ابی)

یه دختر دارم شاه نداره                      صورتی داره ماه نداره

این زندگی باتو زیباترم میشه             تو عاشقم بودی من باورم میشه

پسندها (2)

نظرات (0)